Atmosferin 20 Yılı: Slug, Yazılarının ve Ant ile İlişkisinin Evrimini Anlatıyor

Atmosphere, geçtiğimiz hafta ilk albümünün 20. yılını yeniden düzenleyerek kutladı. Bulutlu! LP ve ilk kez plakta yayınlıyor. Slug, piyasaya sürülmesiyle aynı zamana denk gelmek için, HipHopDX ile grubunun açılış projesi hakkında konuştu ve eski üye Spawn'ın ayrılışının yanı sıra kariyerinin bebeklik dönemindeki yaşamı da anlattı.



2pac kararımı verdim

Paylaştıktan sonra röportajın birinci bölümü 27 Ekim Cuma günü hayranlarıyla DX, Slug ile yaptığımız görüşmenin ikinci ve son bölümünü sunuyor.



İkinci bölümde, renkli hikaye anlatıcısı, yazılarının yıllar içinde nasıl değiştiğini ve neden gerçekte kendisininkine benzediğini anlatıyor. Bulutlu! günler şimdi. Ayrıca, uzun süredir yapımcısı ve Atmosphere'deki muadili Ant ile onlarca yıllık dostluğa da değiniyor.






Her albüm hayatınızın bir parçasıydı, bu yüzden bugün bir yazar olarak, yazan Slug ile karşılaştırıldığında aranızdaki en büyük farkın ne olduğunu merak ediyorum. Bulutlu! ?

Şu anda muhtemelen yazan adamla daha çok ortak yönüm var Bulutlu! bugün, beş ya da sekiz yıl önce yaptığımdan daha fazla. Yazan adam Bulutlu! ve yazan adam Aile İşareti çok farklı insanlardı. Ama yazan adam Bulutlu! ve yazan adam Güneyliler biraz daha benzer. Ve derdim ki Balıkçılık Blues daha da yakın. Çünkü Bulutlu! Aşırı düşünüyordum. 'Bitti' kelimesini biliyorsunuz, bu kelimeyi kasıtlı olarak kullandık çünkü her şey aşırı yapılıyor, aşırı analiz ediliyor, aşırı düşünülüyor, fazla çalışılıyor, fazla deneniyordu. Ve bunun sebebi, yaptığımız tek rekorun bu olacağını düşünmemizdi. Bunun ilk olacağını bilmiyorduk. 25 yaşındaydım ilk plağımı yapıyordum. Teknik olarak, o zamanlar bu geç bir gelişmeydi.



Sağ.

25 yaşındayken o kaydı yapıyordum ama benden daha genç rapçiler arıyordum. El-P benden daha gençti. Murs benden daha gençti. Bu yüzden, 25 yaşında, bu heriflere 'Bu herifler onu öldürüyor' gibi bakıyorum. O zaman, şimdiden tepenin ötesinde hissediyorum, hatta bunun ötesinde. Zamanla Tanrı Çirkinliği Sever kalktı, 2002 yılıydı. 30 yaşındaydım. Demek istediğim, 30 yaşında bir rapçi için teknik olarak emeklilik zamanıydı. Yani, gerçekten geç kalmıştım. Ben yaparken Bulutlu! 'Adamım, bu muhtemelen bir CD yapabileceğim tek zaman' dedim. Bu yüzden, tüm bunları aşırı düşünüyordum ve aşırı analiz ediyordum.



Bundan sonra aşamalardan geçtim Lucy Ford , 'Bunu düşünmüyorum' gibi bir yerdeydim. Tanrı Çirkinliği Sever ? 'Bunu düşünmüyorum.' Seven’ın Seyahatleri ? Bunun arkasında hiçbir düşünce yok. Bu sadece 'yap''dı. Bu sadece duyguların dışına çıkmaktı, ondan uzaklaşmaktı. Bulutlu! Yine de orada çok fazla duygu vardı. Ama aynı zamanda, 'Bunu benim yapmalıyım ... bu benim kutsal kasem olmalı. Bu benim Mona Lisa'm. Bu benim bir başyapıt yapmak için tek şansım. ”Bu yüzden lanet olası bir bilim adamı gibi taradım.

Şimdilerde yine kendimi bunu yaparken buluyorum. Bu garip. Yeniden yaratmaya çalıştığım için değil Bulutlu! ama çünkü şimdi, neden yapmayayım? Şarkıyı neden olabildiğince mükemmel yapmak istemeyeyim? Neden şarkının içine bir şeyler gizlemek istemeyeyim? Bilirsin, şarkıların içinde hiçbir şey saklamadığım aşamalardan geçtim. Ben sadece açık sözlü davrandım. Şiirsel olduğum veya her neyse yaptığım aşamalardan geçtim. Şimdi, şarkıyı hiçbir şey uğruna feda etmeyeceğim. Şiirsellik uğruna şiirsel olmayacağım. Açık sözlü olmak adına açık sözlü olmayacağım. Şarkının gerektirdiğini yapacağım. Ve bunun birlikte olduğum yere çok benzediğini düşünüyorum Bulutlu !.

Bilirsin, Balıkçılık Blues bu mu. Oradaki her şarkıya yüzde 100 kendimi adadım. Müziğe uyduğumdan emin olmaya kararlıyım. Bir başlangıç ​​ve bir bitiş noktasına sahip olduğumdan ve hepsini ikisi arasında anladığımdan emin olmaya kararlıyım. Çevrilmemiş hiçbir şey bırakmam. Şu anda müzik yazıyorum ve bu saçmalığı fazla düşündüğüm yerde benzer bir yaklaşımın devam ettiğini hissediyorum. Ama muhtemelen böyle olması gerektiğini hissediyorum. 20 yıldır kayıt yapıyorsanız, bir noktada, 'Bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum' gibi olmalısınız. 'Kendi kendime itiraf etmeliyim,' Bunu nasıl yapacağımı biliyorum, öyleyse neden insanlar ne düşünürse düşünsün bunu en iyi yeteneğim için yapmayacak mıyım? '

Aldığım eleştiriler oldukça ilginç çünkü hepsi bir aşk yerinden geliyor. Bizden hoşlanmayan insanlar bile, 'İşte, bence daha iyi yapabileceğini düşündüğüm şey.' Diyen bir yerden geliyorlar. Ve bunu takdir ediyorum. Buna saygı duyuyorum çünkü bunun çok yapıcı olmadığını düşünüyorum, ancak bir kişinin sevdiği bu müzikle bağlantısının olduğu bir yerden geliyor. Ben buna 'Pekala, diyorsan, bütün şarkıların kendilerini çok ciddiye alıyor' gibi bakıyorum. Ben, haklısın. Bununla tartışamam. 'Ya da,' Hey, bu şarkı hiç mantıklı değil. Bunu neden oraya koyuyorsunuz? 'Ve ben,' Haklısın, hiç mantıklı değil. 'Ama müzik mantıklı değil, bu yüzden müziği eşleştirdiğimden emin olmaya kararlıydım.

Eleştiriden yüzde yüz rahat olduğum bir yere geldiğim için şimdi bana ilginç geliyor. Ve bazen, bu saçmalığa bile katılıyorum. Oysa adamım ortada - [yaklaşık] Seven’ın Seyahatleri - eğer bokumu eleştirseydin, seni sustururdum. Ben sadece, 'O yazarı sikeyim' derdim. Aslında, geçmişte bokumu karıştırdığını bildiğim lanet gazeteciler için kelimenin tam anlamıyla, sosyal olarak bir bok parçası oldum. Oysa şimdi, ben sadece 'Kahretsin. Müzik kariyerim çoğu insanın gazetecilik kariyerinden daha uzun sürdü. ”Bu bakımdan, kendi tenimde rahat olmalıyım, belki, sanırım.

Bu yüzden fazla düşünmek artık benim için önemli. İnsanların müzik yapması gerektiğini kesinlikle önermiyorum, ama ben böyle yapıyorum. Anthony adına kendimden emin bir şekilde konuşabilirim ve benim onunla çok benzer bir alanda olduğunu düşündüğümü söyleyebilirim. Sanırım ikimiz de bunu çok düşünüyoruz çünkü, yani, siktir et… 20 yıl sonra, muhtemelen ne yaptığını düşünmen gerekir, sadece içten gelen değil. Ne söylediğimi biliyorsun?

Kesinlikle. Öyleyse, Anthony'yi düşünün, o ilk günlerdeki dinamiğiniz nasıldı ve bu yıllar içinde nasıl değişti?

Tuhaf adamım. Önceleri, müzik dışında bile birçok ortak yönümüz vardı. Geçmişimiz, yol… Yani, aslında aynı şekilde büyümedik. O bir ordu veletiydi. Çok hareket etti. Ben hiç hareket etmedim. Hayatım boyunca aynı karede iki mil yaşadım. Mesela şu anda yaşadığım evden yürüme mesafesinde büyüdüm. Büyüdüğüm eve 15 dakikada yürüyebilirim. Öyleyse, bu keskin farklılıklara sahibiz. Ama bence hayat dersleri ve anne babamızın bize yerleştirdiği şeyler çok benzerdi. Bu yüzden, hemfikir olmasak bile her zaman hakkında konuşabileceğimiz çok şey vardı. Müzik yapmak için bir araya geldiğimizde, bu yüzde 70 saçmalık ve yüzde 30 iş gibi oluyor.

ölümsüz tekniğin devrimi full izle

Bunun her zaman bizim yapıştırıcımız olduğunu hissediyorum. Yapacağımızın bu olduğunu bu şekilde anladık. Biz böyle geçiniriz ve bir arada kalırız. Sahip olduğumuz diğer şey… ve ilişkimizin bu kadar değiştiğini söyleyemem bile. O zamandan beri hayatlarımız çok değişti. İnsan olarak değiştik, ancak birbirimizle olan bağlantımız bir şekilde devam etti ve hep aynı kaldı. Ve hala her zaman birbirimizi görüyoruz. Sık sık takılıyoruz ve bunun büyük bir kısmının anlaşmaya çalışmadığımız gerçeğinden kaynaklandığını hissediyorum. Anlaşmazsak bile, bokumuzda aynı fikirde olmasak bile birbirimizi kabul ederiz. Müzik yapıyorsak ve bazı konularda aynı fikirde değilsek sorun değil. Bazı konularda anlaşamayabiliriz. Bir şarkıyı sevebilirim. Bunun çöp olduğunu düşünebilir. Ve sorun değil. Uzlaşırız.

Rhymesayers Arşivi / Amahl Grant

Rhymesayers Arşivi / Amahl Grant

Her albümde genellikle sevmediğim ama o gerçekten hoşuna giden bir veya iki şarkı oluyor, bu yüzden uzlaşıyorum ve oraya gitmelerine izin veriyorum. Karşılığında, diğer yönde de aynı şey oluyor. Gerçekten hoşlanıp hoşlanmadığı bir iki şarkı olacak, bu yüzden bu konuda uzlaşmaya varıyoruz. Bu bir anahtar. Çocuklar şimdi böyle mi diyor? Bu büyük bir anahtardır. Bu, neden hala sahip olduğumuz iş ilişkisine sahip olduğumuzun büyük bir kısmı. Birbirimize karşı da çok açık ve dürüstüz ve bence bu sadece bir arkadaşlığa sahip olmanın büyük bir parçası, biliyor musun?

Bir bok yaşarken, ona söylememe gerek bile kalmadan biliyordu. Bunun hakkında konuşmaya karar verdiğimde, hemen oradadır. Açık, havalı ve tam tersi. Ne zaman bir pislik yaşadığını zaten biliyorum. 'Hey, bir bok yaşıyorum' demesine gerek yok. Bana yeni şeyler söylemesine şaşıracak değilim. Hayır, zaten bir şeyler olduğunu biliyorum ve bu yüzden onun hakkında konuşmak istediği noktaya gelmesini beklemeliyim. Birlikte müzik yapmasak bile, muhtemelen gerçekten iyi arkadaş olurduk.

Atmosphere's Overcast'in 20. yıl dönümü! şu adreste mevcuttur: Beşinci Eleman .